dijous, 18 d’octubre del 2012

SET POSTALS DE RECORD

Aquests són els veritables protagonistes d'aquest bloc.

POSTAL NÚM. 1
Colla d'amics i amigues. Santa Maria del Roure, maig 2011

POSTAL NÚM. 2
Habitació de la casa de colònies

POSTAL NÚM. 3
La Foradada. Grup de 5è B, "Mentols"

POSTAL NÚM. 4
7 "xampimentols" a la Foradada

POSTAL NÚM. 5
Grup de 5è A, "Xampis" també a la Foradada.

POSTAL NÚM. 6
Menjador de la casa de colònies.

POSTAL NÚM. 7
Casa de colònies embolcallada pel silenci i uns bells i inoblidables records.


23 comentaris:

  1. Toni casi em fico a plorar `:'(
    Quins racords i cosas que tenim al bloc perque aixó es el Mes bonic del mòn es aixó si el eliminesis em moriria
    T'ESTIMO BLOC <3

    P.D:Sóc L'Elia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Elia, recorda la cançó: "¡Ay, ay, ay, ay! Canta y no llores."

      Elimina
  2. Toni tinc un dupte em pots ajudar esque menracordo que ens ho feies a la classe
    ainrucla
    apritse
    Toni nesesito la teva resposta

    P.D:Adibina qui soc soc una noia que comença per '' e '' que soc
    hahahaha

    ResponElimina
  3. Toni no em fagis cas que m'envolico jo sola.
    Aix que fare amb mi, sóc ... (no soc tonta, sino despistada)
    hahaha.
    Com diu sempre la meva mare un dia perdre el cap

    Sóc l'Elia

    ResponElimina
  4. Son molts records que queden a la meva memoria.
    No m'importaria tornar a viurel's.

    Adeu xampimentols, adeu colonies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara, Laura en viuràs de nous, de records. I també seran molt macos.

      Elimina
  5. Toni!!! que em fico a plorar!!
    :'(

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ploris, Ainhoa. Que no has suspès cap examen. Visca l'alegia!

      Elimina
  6. Ola.
    Quins bons temps toni .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gerard, estic content de "sentir" la teva veu. Realment van ser uns bons temps, però els que vénen encara són millors.

      Elimina
  7. Hola Toni sóc el oriol quins records els del BLOC

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot el bloc és un record, oi Oriol? Per això ja he dit que no l'esborraré. Aquestes potser són les seves últimes pàgines. Les últimes aventures d'un llarg viatge que recordarem sempre. Bon curs!

      Elimina
  8. Toni podries fer un apartat de port aventura i aixi estarien les dues colonies tan boniques i que las vam passar molt bé.

    P.D: Sóc l'Elia i que anyora el col·legi sant vicenç
    hahahhaa adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens una bona idea. PortAventura i la festa de comiat de curs podríem ser les últimes pàgines del bloc.

      Elimina
    2. Si Toni com si aixó fos un àlbum de les nostres vides al col·legi sant vicenç.

      Sóc l'Elia

      Elimina
  9. Toni, gràcies per posar aquesta pàgina. De l'escola ens emportem uns records boníssims. MAITE ZAITUT! <3 <3

    Mar

    ResponElimina
    Respostes
    1. estic amb tu que d'aquest col3legi ens emportem molt bons records

      Elimina
  10. Toni un company meu de la classe i del costat avegades mira aquesta pagina i li fa gracia i a nusaltres ens fa vergonya.
    hahahahaha
    Toni fa molt de temps que no escrius i que nose re de tu que tas anat de viatje a nova york o a nova orleans? si tas anat escriu una postal
    hahahaha estic fatal els records sem pujen al cap

    Elia

    ResponElimina
  11. toni estem molts guapus i guapas

    ResponElimina
  12. toni quis bons records que hi ha a aquesta pagina!!!!! casi em fico a plorar :'(

    ResponElimina
  13. toni quins records hi ha a aquesta pagina i quan els miro m'enrecordo de tots els bells moments que e viscut a aquests col·legi

    ResponElimina