dimarts, 16 de novembre del 2010

JEROGLÍFICS COMESTIBLES

14 comentaris:

  1. Pare, posa un altre jeroglífic, si us plau...!
    Però que sigui una mica més difícil...

    ResponElimina
  2. Toni pots posar un altre que aquest m'ha agradat molt.

    ResponElimina
  3. Toni encara no consegeixo desxifrar aquest jeroglific!!!

    ResponElimina
  4. No es que sigui molt facil fe els jerolifrics.

    ResponElimina
  5. Toni ja l'he pugut acabar m'ha costat una miqueta.
    Perfi!

    ResponElimina
  6. Toni són fàcils però no en tenia que volia dir:"VOCAL" però el meu germa mo ha xibat i mo ha dit i ja mo emvintat la meva mare no el sabia ni el meu pare però el final ho han averiguat adeuuuuuuu!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Toni estic amb les meves cosines i la meva tieta els he dit que fagin el jerolifics i sol a sapigut la meva cosina la GALA el segon el del fideu.bueno adeuuuuuuuuuuuuuu

    ResponElimina
  8. els 4 exercicis de quina pàgina són.

    ResponElimina
  9. A mi m'agraden molt els jerolífics com el tangram i els escacs!!! Posa més jerolífics si us plau com a primer hi ha segon. M'ho pasava molt bé fent els jerolífics!!!

    ResponElimina
  10. A mi m´agradan molt els jeroglifics!!!
    Posa més!!

    ResponElimina