dimarts, 14 de desembre del 2010

DICCIOENIGMES

Viatge pel diccionari. No et perdis els paisatges descrits pels mots. Guia't amb el GPS del dit.


1. Més amunt del cel hi ha un arbre molt gran que s'assembla a l'avet.

2. No massa lluny del paraigua hi ha una trampa.

3. Entre la màgia i el mahometà hi ha una fruita de forma rodona, amb una pell molt dura i plena de petits grans de color vermell.

4. Sota l'onze hi ha un drama musical amb text cantat.

5. Una barra llarga, prima i acabada en una pala es troba al costat del rellotge.

19 comentaris:

  1. Que divertit que és! He fet el primer i ja me'l sé. Durant les vacances de Nadal els faré. Fan cara de ser molt divertits. El primer és molt facilet! Bona nit amics fins demà si Déu vol.

    ResponElimina
  2. Ja els he fet tots. Són molt facilets , divertits i curts. Adèu amics. Bones festes de Nadal !

    ResponElimina
  3. Toni, aixó es té que fer?!? perque no hoo antenc!!!

    ResponElimina
  4. AIXÒ NO CAL FER-HO! JA HO EXPLICAREM A CLASSE.

    ResponElimina
  5. TONI ES MOLT FACIL SI TENS EL DICCIONARI CLAR PERO BUENO FINS DEMA AMICS.

    ResponElimina
  6. asigut molt divertit fins i tot la meva mare li ha agradat

    ResponElimina
  7. TONI L'ULTIMA NO EM SURT VALE ADEU.

    ResponElimina
  8. Victoria no te perque ser UN pot ser aixii com ho a escrit el tonii xd

    ResponElimina
  9. Toni,no se com es fá, ni la mare, ni el pareeeee, huffff. Pots explicar-ho demà, si us plau????

    ResponElimina
  10. Victoria jo tambè crec que el Toni s'ha equibocat
    Pro a lu millo es aixi
    PREGUNTASOEL:GARREPA DE SCROOGE A VEURA SI BE A QUESTA NIT A RESPONDRE
    JEJE):
    Toni an siguty tots molt facilsperò el del rellotge per a mi no perqquè en el diccionari he buscat rallotge i al final me donat conta
    en teoria que era molt fàcils
    ADEU AMICS FINS DEMÀ PER L'EXAMEN DE CASTELLA 5èB

    ResponElimina
  11. Toni les histories de detectius jo les vui fer,les poc fer si us plau

    ResponElimina
  12. Toni jo les vaig fer ahir i m'han sortit totes bé!!!!!

    ResponElimina
  13. Teniu rao el Toni sa equivocat....se li a escapat una A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!No passa res tothom s'equivoca fins i tot el mestre de catalá!!!!!

    ResponElimina