divendres, 18 de novembre del 2011

TRES PROBLEMES RODONS I UN DE BONYEGUT

(GRUP POTÈNCIES)
PROBLEMA 1
Quants centímetres mesura la longitud d'una circumferència que té un radi de 4 cm?

PROBLEMA 2
Traça una circumferència el radi de la qual fa 5 cm. Calcula la longitud de la circumferència que has traçat.

PROBLEMA 3
Si una semicircumferència té una longitud de 12 cm, quant cm mesura la circumferència?

PROBLEMA BONYEGUT
Una roda té un radi de 20 cm, quants cm recorrerà si dóna 2 voltes?


(GRUP ARRELS)
PROBLEMA 1
Quants centímetres mesura la longitud d'una circumferència que té un radi de 7 cm?

PROBLEMA 2
Traça una circumferència el diàmetre de la qual fa 11 cm. Calcula la longitud de la circumferència que has traçat.

PROBLEMA 3
Una roda té un radi de 40 cm, quantes voltes haurà donat si ha recorregut una distància de 12,56 metres?

PROBLEMA BONYEGUT
Si una semicircumferència té una longitud de 1,57 dm, quant cm mesura el seu radi?

5 comentaris:

  1. Que bé, sóc la primera en escriure.
    Toni, escric aquest cmentari perquè et volia preguntar la nova pagina del cole.
    Si n'ho pots dir abans del dillns millor.
    Gràcies.



    Pd: Ja saps que ho he fet pero no imprimit, el dilluns, la Goria es trobara amb una sorpresa... Uahhahahaha!!



    Victòria Escobar Moreno
    18 de novembre de 2011

    ResponElimina
  2. Hola Toni sóc l'Ainhoa no entenc els problemes numero 3 y el bonyegut espero que vegis aquest comentari i que el Dilluns m'ho expliquis a la classe bueno m'en vaig a fer els dossiers adeuuu

    ResponElimina
  3. Hola Toni sóc jo l'Ainhoa una altra vegada esque estaba fent els dossiers i he fet el dossier de medi i en falta el tema 2 i jo el vaig fer mira-ho avera si ho tens tu vale?
    bueno adeuu

    ResponElimina
  4. Hola Toni, sóc la Marta tinc un problema:
    El divendres els problemes del grup de les potències no estaben aleshores, vaig fer els problemes del grup arrels que faig ho deixo com esta amb els problemes del grup arrels o faig el del grup potències ?

    Contesta si us plau.

    MArta Rivera Alcario

    ResponElimina
  5. Hola Toni!!!! sóc la Laia Marcè.
    Ho puc fer això?
    És de geometria però també és de circumferències.Com ja te dit he de practicar.
    PD:Toni al final potser m'animo per fer la roona d'amistat o algú com es digui.
    Adeú!!!!!!

    ResponElimina