dijous, 3 de març del 2011

BIBLIOGLÍFICS



RESOLUCIÓ DELS JEROGLÍFICS DE LA BIBLIOTECA "RAMON FOLCH"


Punts (glífics) obtinguts durant el període comprès entre gener i juny de 2011.


XAMPIGLÍFICS:
Joana: 11
Isaac: 25
Miriam: 17
Mar: 51
Neus: 18


Agustí: 14
Olga: 32
Laia D.: 32
Jairo: 41
Francesc: 19


Óscar: 8
Sara: 29
Joel: 16
Ariadna: 17
Laia M.: 29


Joan: 19
Marta M.: 22
Elia: 20
Oriol: 31
David: 53


Maria Pei: 21
Marc S. : 1
Roger: 12
Job: 3
Gerard: 15





MENTOLGLÍFICS:
Marc Á.: 4
Clàudia B.: 37
Álex: 33
Dani: 5
Ivan: 4

Victòria: 47
Adrià:10
Pere Joan: 34
Ramon: 3
Ainhoa: 38

Aleix: 26
Mireia: 15
Ariadna: 2
Claudia M.: 35
Marc M.: 31


Laura: 15
Pol O.,: 33
Gerard: 9
Joel P.: 4
Eduard: 35


Paula R.: 11
Marta R.: 32
Alba: 42
Judith: 10



Tots els participants han entrat en els tres sortejos que s'han celebrat al final de cada trimestre. El darrer sorteig es féu a l'entreacte del FESTIVAL DE LES ESTRELLES al nostre submarí, el dia 22 de juny de 2011.




PARTICIPEU-HI.
De dilluns a dijous la nostra biblioteca resta oberta de 17 a 18.30 h.

15 comentaris:

  1. Ui!!
    El David em guanya per dos XAMPIGLÍFICS.
    Toni hi ha premi per el segon lloc ¿?¿?

    ResponElimina
  2. Visca sóc el que tinc més biblioglifics! Quina sort que tinc! Ah, per cert quin dia es fan els contes de la biblioteca perquè em sembla que a part de contes tambè es fa el sorteig de qui a guanyat en lo de biblioglifics. Jo cada dilluns després de futbol sempre vaig a la bilbioteca a mirar si hi han jerolifics nous, i sí és aquest cas els faig! Sempre els faig perquè aixì tinc més possiblitats que em toqui el premi i tambè els faig perquè... m'encanten els jerolifics!
    Adéuu amiguets i amiguetes! No tingueu mandra de fer els bonics jerolifics aixì podreu gaudir d'un bonic premi. Adéuuuu!

    ResponElimina
  3. Anglase, no guanya el qui té més "glífics". Un sorteig determina el guanyador del llibre. És evident i elemental (ho estudiarem a matemàtiques quan fem probabilitats) que qui té més paperetes, té més possibilitats, però això no treu que pugui resultar afortunat un alumne que tingui pocs "glífics".

    ResponElimina
  4. Estic content Victòria que t'agradi el llibre. Almenys hi ha algú que el troba divertit.

    AMBDÓS s'escriu junt. En castellà es tradueix per "AMBOS" que vol dir "tots dos".

    Exemple: Ambdós equips van jugar molt bé.
    Ja has après una cosa nova, però no vagis a dormir.

    ResponElimina
  5. A mi també m'agradat el llibre li he posat de puntuació un... 9 (un 10 no és mareix). Per a mi un 10 són aquells llibres de Harry Potter, Narnia...

    ResponElimina
  6. A mi m'agraden els bibliogrifics,alguns son molt fàcils encanvi altres son una mika més dificils.Jo buldria tindre com el DAVID de punts però jo no vaig tan a la biblioteca.Intentare anar daqui cap andavant a fer trevalls, a solusionar bibliogrifics, a fer deures....
    D'onç al final ho vas guañar tu David hoy?
    Ami m'encantaria tindre un llibre d'aquets tan divertits.
    Però no he sigut la guañadora.
    adeuu
    PD:Toni se que no vaig la biblio!

    ResponElimina
  7. Hola una cosa Toni avui no he pogut anar a fer biblioglífics però demà ho farè.I una altre cosa ja he fet el poema per al concurs del Narcís Lunes ,és a dir, el meu besavi i demà encara que no tingue classe t'ho podré donar siusplau. Responme siusplau!

    PD:Hi també respon-me de això:
    a quina hora és la excursió a les nou o a les deu.
    És perque tenim gimnastica i no se si he de ferla bossa i vestir-me de xandall.
    Si no em pots contestar que algú em respongui amics siusplau ,please,porfavor.....
    adeu amics i amigues i professors!

    ResponElimina
  8. TONI CUAN POSSAS ELS PUNT DELS BIBLIOGLÌFICS ES QUE JO JA LE FET I HEM SEMBLA QUE ESTA BÉ.
    ADEU!!

    ResponElimina
  9. TONI TINC GANES D'ACONSEGUIR UN CROMO ,NO PODRIES FER UN PER ARRIBAR ALS 10 PUNTS.

    ja,ja!!!1

    ResponElimina
  10. Toni,avui m'han regalat el llibre de:
    DIARI D'UNA PENJADA 2.
    I ja me l'he acabat.I esclar ja me començat el llibre dels biblioglífics. Té pinta de ser divertit.

    Adéu!!

    Mar

    ResponElimina
  11. Toni dues setmanes.... i ja tindre el cromo de bilioglífics!!! Tot per culpa del martell!! Era un martell i jo vaig posar martell!!!
    Quina rabia... Però es igual em falta poc per aconseguir el cromo!!!

    ResponElimina
  12. Toni ara si desxifres nomes un jeroglific tambe conta , no?¿

    ResponElimina
  13. els dàquesta setmana ja els as contat

    ResponElimina
  14. Una cosa Toni,segurament,no veuràs aquest comentari avui per què ja és hora de sopar però quan la veguis vull que em responguis.Tinc un problema però no dels grsossos bastants dies he respost el jeroglífic de la Vanguardia i no m'ho contes.He pensat...hi... una cosa potser que haguis ajuntat els punts de la Vanguardia a els glífics?

    Adeú !!!!!

    Laia Marcè.

    ResponElimina