dimecres, 2 de març del 2011

LLIBRE ESTIMAT-02

A la biblioteca Ramon Folch trobaràs aquest llibre estimat.
No et pensis pas que només és per als alumnes de cicle inicial.
Com deia l'escriptor Oscar Wilde (i tu ja ho has sentit molts cops) "les coses realment belles sempre emocionen".



HO SAPS?


1. Títol original.
2. Autor i il·lustrador.
3. Quina il·lustració t'agrada més? Per què?
4. Per què creus que les pàgines del llibre semblen fetes de paper d'embalar?
5. Apunta tres paraules esdrúixoles que surtin al text.

10 comentaris:

  1. Hola amics!
    Cal fer aquestes coses aquí?
    Que divertit hi han dos llibres estimats. També deu estar en la biblio(biblioteca), oi? Tinc ganes de llegir-me'l. Quants llibres estimats hi haurà? Espero que deu milions o mil milions de llibres estimats. Tota la biblio plena de llibres estimats!hahaaha Adéu amiguets i amiguetes( la meva super super paraula preferida)!
    P.D. Quan ens diràs el dia que es té que fer el segon llibre estimat! Fa cara de ser molt molt bonic! Sara té l'has llegit?

    ResponElimina
  2. David si hi han deu millons o mil millons de llibres estimats ,tindrem que tenir un cor molt gran per estimar tant!!!

    ResponElimina
  3. Laia no passa res tenir un cor gran! Millor! Llegeix aquestes paraules a veure sí t'enrecordes: El cor és petit com un puny però si un vol a dins i cap tota la gent d'aquest món o encara més! Aquestes paraules són les de l'obra de teatre: "EN TRES BOTONS" a segon! Jo m'enrecordo perquè...? Perquè jo feia de rei! Aquestes paraules les deia el rei! T'enrecordes ??? Jo moltissim de les grans aventures de segon escacs, tangram, els linxs, els indis... Adéuuu! Ara Laia ja saps ques el cor és petit però a dintre i poden haber-hi mil millions, o més, de llibres estimats!
    Ara sí adéuuu amiguets i amiguetes! Que somieu amb llibres estimats! Bona nit i bons somnis!

    ResponElimina
  4. Tens raó no fa falta tenir un cor gran per estima molt!!!!AAAAhhh i si que m'en recordo a segon de l'obra de teatre que vem fer EN TRES BOTONS, que era un fustes i es construia una casa,crec!!!
    I a primer no se si t'enrecordes erem els dofins simpàtics i l'altra classe els dofins valents i a segon erem linx , que a l'hora de triar-ho les nenes no voliem ser linx voliem ser pinguïns!!!

    ResponElimina
  5. Donca sí Laia, sí que m'nrecordo de tots els records de segon i primer: escacs(superguai), tangram(hiperguai), els linxs(un dels meus animals preferits), el Braille, els dofins simpàtics, els indis (que encara tinc, a la carpeta de segon la imatge del toro assegut). Són records molt guais!

    ResponElimina
  6. I tant que són records guais!M'enrecordo de tot això era tan tan divertit!Jo tambe tinc la carpeta de primer i segon guardada!Encara tinc cosetes que vem fer.
    A mi em va agradar molt el l'obra de teatre: "LA CASA DEN TRES BOTONS" jo vaig fer de noia, i vaig entrar a la casa den tres botons.MAGRADAVAA TANT =)
    Us enrecordeu de la pel·lìcula que vem veure dels indis,tan bonica,tant emocionant....
    Adeu amics i amigues.(L)
    PD:Quant ho farem això?

    ResponElimina