dimarts, 1 de març del 2011

DECIMALS-01

DECIMALS O DECIBÉNS?

MISTERI A LA CAMBRA DEL FARAÓ 

Si aconsegueixes molts béns, podràs esbrinar de què es tracta aquest misteri:
QUÈ HI HA A PROP DEL SARCÒFAG DEL FARAÓ?

ESPASES, PLANTES, PERFUM O ANELLS?


Resol correctament aquestes operacions horitzontalment:

A. 140 : 10 =
C. 8,25 x 10 =

D. 82,5 : 10 = 
E. 8,25 : 10 =

F. 1,4 : 10 =
L. 6,05 : 10 =

N. 60,5 x 100 =
Ó. 7,5 x 100 =

S. 7,5 : 100 = 
U. 0,14 x 10 =


CODI SECRET
Cada resultat li correspon la lletra de l'operació que has fet.
Col·loca les lletres en l'ordre que a continuació s'indica:

1,4 / 6.050 /        0,14 / 0,605 / 14 / 0,075 / 82,5 / 750 /        8,25 / 0,825


I ara ja pots de treure l'entrellat d'aquest misteri de la cambra del faraó:

QUÈ HI HA A PROP DEL SARCÒFAG DEL FARAÓ?

ESPASES, PLANTES, PERFUM O ANELLS?

15 comentaris:

  1. Què bé soc la primera en escriure.


    PD:Àlex aquest cop té guanyat!

    ResponElimina
  2. Hola alba llo anava a ficar un comentari abans que tu peró no m'enrecordat i Toni era molt facil tens las solucions a sota Gracies.

    ResponElimina
  3. TONI, si us plau contesta no ho antenc!

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. toni en el codi secret no tas equivocat en un resultat?, sembla que en lloc de 0,75 hauria de ser 0,075

    ResponElimina
  6. LA PARAULA AMAGADA SEGUR QUE ESTA MALAMENT HEM SURT:"UFLACDE"JAJAJA,fins dema amics

    ResponElimina
  7. TONI TE RAO EL POL PERQUE SI NO, NO CONCORDA.
    ADEU I FINS DEMA

    ResponElimina
  8. hola toni mira la meva germana dema li treuran els punts el meu pare el tenen de operar al meu germa li tenen de fer una resonancia i jo em fa malt

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. Qui es la Carla i el mates ,medi,fisica.....:)?

    ResponElimina
  11. Que divertit!
    Cal fer això, espero que sí! Ja ens diràs per quin dia és d'acord. Ai ai ai quin mal de cap tantes coses del bloc em fan agafar mareig, molt de mareig. Adéu amiguets i amiguetes(la meva super paraula preferida)hahaha. Que somieu amb... secrets del faraó!

    ResponElimina
  12. La MArta mai enten ress en tots els comentaris que fa diu no ho entenc!
    MARTA MARTETA pensa una miqueta.ABANS DE DIR RES!

    ResponElimina
  13. Ja ho he acabat,dema te'l donare.És fácil,no es gaire difícil.Es divertit!David jo no em marjo.Perque les coses que fica tun pare en el BLOC.Son divertidissimes!Fem de tot :CATALÁ,MEDI,RELIGIÓ,MATEMATIQUES,SUDOKUS....!I és chupat lo del codi secret.David jo penso que aixó de somnis...crec que no ho sumia ningu(o aixó es lo que penso)a l'umillor si(nose).
    Toni ja he fet sudokus demá tels donc,només he fet el núm.1º i núm.2º,dacord?
    Osigui sumare....dos XAMPIPUNTS!VISCA!!
    Toni sumare dos XAMPIPUNTS?
    Esquè alumillor em faig ilusion,i al final no en fica res.=(
    El llibre estimat ja ens ditas quan l'hem de fer,hoi?
    VISCA! Avui em fet el "cuncurset" de tangram i per sort(perque estava nerviosaa) les he fet totes,i correctes,guanyare el cromo!=)VISCA!
    Com torno a repetir el tangram és fácilet,divertidet,sencillet,extreudinari....US ANIMU A FER TANGRAM!
    Lo de la "prehistoria" a sigut raret, però cuan el Toni en ho a explicat, ho he entes tot perfectament.Fantastic!
    Jajajaja,David perque fiques hahahaha amb H?
    ADEUU!

    ResponElimina
  14. Toni segurament vaig a fer aquesta feineta extra, avere si puc entrar a la cambra del faraó!!=P

    ResponElimina