dijous, 26 de gener del 2012

FÓRMULA -01

 LA LONGITUD D'UNA CIRCUMFERÈNCIA

Al Joel P. que li agraden les feines clares i entenedores 
com les que li esperen tot seguit.

Au, memoritzeu aquesta simpàtica fórmula i feu el senzill taller que us proposem a continuació:

Clica i no acluquis els ulls. Clica i no acluca. No acluquis i clica. 


Molt fàcil, oi?
-Gràcies.
-De res.

Saps que les serps es cargolen i es descargolen com si fossin circumferències?

ACUDIT GRATIS

Un nen diu a sa mare:
-Mare, mare m'ha picat una serp!
I la mare li diu:
-Cobra?
-No, gratis! -contesta el nen.

15 comentaris:

  1. No te res a veure però estic acabant d'estudiar les perafrisis verbals i no ho entenc

    Laia Marcè.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laia, avui el toni ja ho ha esplicat. Jo avans tampoc ho entenia pero ara ja si.

      Elimina
    2. Jo també,ara ho entenc.He acabat els deures i ho he vist més clar.

      Laia Marcè.

      Elimina
    3. Gràcies al Toni ja ho he entes.

      Elimina
    4. Laia tu ja has fet l'activitat? Jo sí. A mi encara em costen les parífrasis verbals, però almenys sè de que es tracta.

      Elimina
  2. Respostes
    1. HA,HA!! Tan malo com el de vendedor.Ehh, Sara!!!

      Mar

      Elimina
    2. Ehh quin acudit més dolent!!!!!!!!!!
      Marta Rivera Alcario.

      Elimina
  3. es super duleeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. fica algu mes difisil toni
    job

    ResponElimina
    Respostes
    1. No Job!!!!És fàcil però o vull molt difícil.

      Laia Marcè.

      Elimina
    2. Toni es molt fàcil.

      Elimina
  5. hOLA SÒC EL PO I MIRA QUE ENS DIUS COSES FÀCILS PERO AQUESTA VEGADA MAS DEFRAUDAD MOLT A I PER CERT EL XISTE NO TE RE DE HA HAHAHAH SI NO ABURRIMENT

    ResponElimina
  6. Toni, avui he imprés el treball,i m'ha passat això: l'estava retocant i m'he donat conta que no hi havia el nom. Llavors recordant el que sempre dius, l'he escrit a ordinador. He imprés el treball i se m'ha descolocat una mica. Que faig?
    Es que m'ha ocupat set pàgines i no ho puc tornar a imprimir, perquè després em diuen que gasto massa tinta i que s'ens acaba molt aviat. Espero que no passi res.
    Mar

    ResponElimina