dilluns, 16 d’abril del 2012

ATRAPA UN REGAL



Felicitem tots els qui han participat en el concurs
"ATRAPA UN REGAL"


Marta R. / Sara : 6 punts
Ivan Ch. / Marc Á. : 10 punts
Joan M. / Jairo : 13 punts
Claudia M. / Ainhoa G. : 14 punts
Paula R. /           : 21 punts
Ariadna L. G. / Laura M. : 26 punts

Alba R. / Ariadna L. : 30 punts
Oriol M. / Olga C. : 36 punts
Álex C. / Gerard V. : 40 punts
Marc M. / Francesc : 42 punts
Adrià E. /                : 46 punts

Óscar L. / Joel L. : 55 punts
Mireia L. / Victòria : 60 punts
Job S. / Isaac B. : 60 punts
Agustí C. / Marc S. : 62 punts
Lluís C. / Jon L. : 80 punts
Mar B. / Laia D : 80 punts

Pol O. / Eduard P : 88 punts
Clàudia B. / Ramon F. : 90 punts
David /  Pere Joan : 100 punts

4 comentaris:

  1. Hola, Toni.
    Moltes felicitats David i Pere Joan i als altres participants iggualment que agueu tret una nota baixa;
    Com la Marta i la Sara, jo per mi no eu sigut les que eu tingut menys punts perquè això vol dir dos coses que no eu copiat i que eu fet lo que vosaltres pensaveu, no lo que ppemsava el del costat.
    En resum que moltes felicitatd a tothom.
    I8 tambè tinc que feliciatr el presentador del concurs, Toni Prats "moltes felicitats Toni".
    Bueno adew amics
    Adew.

    ResponElimina
    Respostes
    1. David ( visca atrapa un regal )16 d’abril del 2012, a les 20:53

      Gràcies, Mireia, per les teves felicitacions! Tots els concursants es mereixien un bon regalet! Tots vosaltres ho fèreu molt bé !!! M'ho he passat molt bé patint i prenent decisions bones i raonables! Encara noto que estic nerviós! Sembla que encara no s'hagi acabat...Pare, sembles un famós! Podries ser de tot! Mestre (que ja ho ets) periodista, escriptor, poeta, científic, el nou Mozart, el nou...John Lennon amb les teves cançons de Bach, el nou presentador de TV3, nou Bobby Fisher.... i alguna cosa més...ah si...ara que el veig jugant a globus amb ma germana petita...jugador de globus (nou joc, també molt divertit).
      Cavall de Guerra fa cara de ser molt emocionant , no, Mar? Jo vull anar a veure la pel·licula! Però......no crec que pugui....
      P.D Crec que és l'Hora del adéus i ens hem de dir adéuuu siau (amiguets) germans.....no sé que més, no sé que més, no sé que més diu la Cançó.......!
      P.D. Pare, molt bonic el programa. Molt bonic. Felicitats com diu la Mireia i la Mar! Perdò pels errors ortogràfics!!!!

      Elimina
  2. Aquest concurs ha sigut una experiència extraordinària.M'ha encantat! Encara que jo i Laia ens haguem quedat el peu del pòdium, m'ho he passat molt bé. Segur que algú es va prendre el concurs com una competició, però no es tractava d'això. Es tractava de passar-s'ho bé, aprendre coses i ,com bé ha dit la Mireia, pensar i prendre decisions per nosaltres mateixos. I... Felicitats Toni!! Gràcies, per tot l'esforç que has fet.
    Adéu!!

    PD: Perdó, si he fet alguna falta d'ortgrafia o les comes estan mal col·locades.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mar, reconeix que era un concurs per poder aconseguir un regal! Però reconec que també ha sigut per passar-ho bé! Ai, tinc ganes de poder tenir el llibre a les meves mans!
      Adéuuuuuuuuuu i bon regal!

      Elimina