divendres, 4 de maig del 2012

LA UNITAT-01

A tots els alumnes de 6è B del curs 2011/2012 que són "u i vint-i-quatre".

Marc Águila, Clàudia Barceló, Daniel Bravo, Álex Capdevila, Ivan Chavero, Victòria Escobar,
Adrià Expósito, Pere Joan Folqué, Ramon Font, Ainhoa García, Aleix Lavado, Ariadna López G.,
Mireia López, Claudia Montoya, Marc Morante., Laura Moya, Pol Oliveras, Gerard Pérez,
Joel Plaza, Eduard Puga, Paula Ramírez, Marta Rivera, Alba Rosique i Judith Sánchez.

Quatre vegades sis, vint-i-quatre.
I no obstant això són u!

"Que n'és, de bo i agradable, viure tots junts els germans".
Salm 132


Així com l'aigua corre delerosa cercant el mar, la lletra "a" cerca la unitat.
Saps trobar mentalment el valor de la lletra "a" en cada cas?
  • 0,76 + a = 1
  • a + 0,82 = 1
  • 3/5 + a = 1
  • a + 4/15 = 1
  • 0,750 + a = 1


  • 2,3 - a = 1
  • 1,76 - a = 1
  • a - 1,8 = 1
  • 9/4 - a = 1
  • a - 4/5 = 1


  • 0,5 x a = 1
  • 4 x a = 1
  • 0,25 x a = 1
  • a x 3/4 = 1
  • a + a = 1

4 comentaris:

  1. Això es aquella cosa de souvenirs matematicas 01 ?

    ResponElimina
  2. Ai, sí!
    Quins records!
    Quins records!
    M'encantava aquesta cançó.
    M'agradaven aquests dibuixos.
    Ves, era petitet!

    ResponElimina
  3. Victòria, emocionada per la caçoneta!5 de maig del 2012, a les 10:51

    M'encanta aquesta pàgina, fa que recordis coses que tenies guardades, com l'arpa d'aquell poema de segon.
    També m'encanta perquè està dedicat a la classe, a la unitat, com a el conte d'u i set!
    Gràcies Toni per fer aquesta pàgina,és la millor.

    Victòria

    ResponElimina
  4. Oi m'he emocionat!!!!!
    M'encanta ja hem veus aquí cantant i la meva família mirant-me com si fos boja!!!!!

    ResponElimina