divendres, 25 de maig del 2012

"MATCH BALL" DE MAT AMB FAMÍLIA

Per als nois i noies que no es conformen a veure els problemes com passen
sinó que volen que passin feliçment.

  • El 20% dels alumnes d'una classe són nascuts fora de Catalunya. Si a l'aula hi ha 25 alumnes, quin percentatge d'alumnes ha nascut a Catalunya? Calcula, per separat, la quantitat d'alumnes catalans i no catalans que hi ha?
  • Uns alumnes han pintat la paret del pati de l’escola en tres dies. El primer dia van pintar 2/5 de paret; el segon dia 1/3 del que quedava per pintar. Quina fracció de paret van pintar el segon dia? I el tercer dia?
  • A l'Auditori de Barcelona s'ha interpretat la Simfonia núm. 9 de Beethoven. Si aquesta simfonia dura 1 h 14 min i 45 s i el concert  ha acabat a les 20 h, a quina hora ha començat aquesta simfonia?
  • Dibuixa el desenvolupament d'aquesta piràmide de base quadrada.
Dades:
aresta bàsica = 45 mm
arestes laterals = 0,65 dm cadascuna.

Calcula també l'àrea d'aquesta figura.


3 comentaris:

  1. Hola Toni,em preguntava si tú tens el meu dossier d'anglés per equivocacció,estic precupada per què no el trobo, i tinc raons per pensar que sense voler te'l vaig donar.
    Moltes gràcies.
    Olga Catalán

    ResponElimina
    Respostes
    1. Olga, el meu pare ho mirarà.
      Segur que no te l'has deixat a classe?
      Em sap greu i... que el recuperis!

      Elimina
    2. Olga sort que l'has trobat!!! :) M'en alegro habera si tothom troba el que cerca.

      Elimina