dilluns, 31 de gener del 2011

PENTÀGON REGULAR

Ets capaç de construir aquestes obres d'art de la geometria de tota la primària?
No et desanimis. El constructor que les construeixi un bon constructor serà.

PRIMERA OBRA D'ART
Construeix un pentàgon regular de 6 cm de costat.


SEGONA OBRA D'ART
Construeix un pentàgon regular de 6,5 cm de costat.
Traça les mediatrius de cada costat.
Totes les mediatrius es troben en un punt. Aquest punt és el centre d'una circumferència circumscrita al pentàgon.

TERCERA OBRA D'ART
Construeix un pentàgon regular de 7 cm de costat.
Traça totes les diagonals d'aquest pentàgon.

14 comentaris:

  1. Toni este que construir perquè jo ne le construit
    ADEU AMICS FINS DEMÀ






    FIRMATPER: MIREIA

    ResponElimina
  2. No m'he enterat de res, però em sembla que he trobat una altra manera.
    Ja te l'ensenyaré Toni!!!

    ResponElimina
  3. El Lluís m'ha dit que he de saber fer aquesta figura de memòria. Ja l'he practicada. Ara haig de saber fer la figura dins de la circumferència. Bona nit, amics i amigues.

    ResponElimina
  4. TONI AVUI HO FARE A REPAS OK. PUC FER LES ACTIVITATS ? BUENO YO HO FARRE

    ResponElimina
  5. Toni he aconseguit fer un pentagon,per fi.

    ResponElimina
  6. FELICITATS!,VICTORIA! Toni la seggona i la tercera l´és poc fer? bueno yo les fare perque em posis un men men men... jaja un mentol

    ResponElimina
  7. toni era molt divetit no m'ha costat gaire

    estic malalt

    ResponElimina
  8. TONI SOC LA LAURA I DE PART MEVA I DE LA AINHOA QUE ENS COSTAN FER ELS EXERCICIS DE LA FITXA DE FRACCIONS ESPEREM QUE TU ENS HU PUGUIS EXPLICAR A LA CLASSE. ADEU I BON CAP DE SETMANA
    ADEUUUUU

    ResponElimina
  9. Victòria, les tres obres d'art les fas en fulls blancs, si tens temps. Les pàgines blanques són més maques per a fer geometria. Però no et preocupis. I si no et surten tampoc no et desesperis.

    ResponElimina
  10. hola Toni perfi tinc un gmail ja podre dirte les coses que no entenc

    ResponElimina
  11. Toni ja o e fet, no a sigut difisil.

    ResponElimina