diumenge, 16 de gener del 2011

SOMRIURES COM JOCS D'ESBARJO

LA ROBA SOBRE LA ROBA
Un dia, quan feia segon de primària, em vaig llevar a un quart de nou.
Aquell dia estava tan despistada i cansada que em vaig posar la roba sobre el pijama.
Vaig arribar al col·legi. Quan vaig demanar permís per anar al lavabo, me’n vaig adonar. Vaig tornar corrents a la classe i vaig demanar una bossa corrents al primer que vaig trobar.
Tornant el lavabo em vaig treure el pijama i el vaig guardar a la bossa.
En tornar a casa tothom va començar a riure!
Va ser un dia molt atabalat!

Victòria Escobar Moreno 5éB de primària

LES COLONIES DE TERCER
Estàvem l’Oriol, l’Olga, la Maria, el Ramon, l’Ariadna i jo la Laura en una habitació de sis persones. A la habitació hi havia tres lliteres en fila i estàvem jugant a voleibol amb un globus a dalt de la llitera, l’Oriol amb l’Olga , jo amb el Ramon i l’Ariadna amb la Maria i ens passàvem el globus; llavors quan va arribar el torn de l’Oriol no va poder agafar-lo , i va caure de la llitera per agafar el globus!


                                                                                  Laura Moya Ramal, 5è B



UN JOC ENTRETINGUT

Un dia quan jo era petit estava a casa dels meus avis. En el pati els avis omplien caixes de fruita, mentre jo jugava tranquil. Els avis pensaven que estava molt ben entretingut.
A casa dels meus avis hi ha una piscina on durant l’estiu els meus tiets i cosins es banyen.
Aquell dia els meus tiets i cosins eren fora. Quan van arribar cansats per la calor, van decidir banyar-se a la piscina. Van posar-se els banyadors disposats a ficar-s’hi. Els meus tiets i cosins van tindre una gran sorpresa quan van veure que la piscina era plena de sorra i pedretes. El meu joc havia consistit en tirar sorra i pedretes dintre de la piscina.

David Prats, 5è A


POSTRES A PARIS
A les vacances d’ estiu de fa tres anys va manar a Paris. Estavem sopant en un restaurant i era l’ hora de les postres. Jo volia menjar una bola de gelat de xocolata, i el meu pare em va ensenyar a dir-ho en francés:“An bol de glacé de xocolat.”
Vaig estar practicant una bona estona, i finalment ho vaig dir bé. Vam cridar a la cambrera i li vam dir el que voliem. Una estona després em van portar una bola de gelat de vainilla.
      
                                                                                                Mar Bosch Castells


2 comentaris:

  1. Jaa jaaa!! Toni fa gracia,me'l he llegit i he pasat una bona estonaa!! jiji!! Avui em llegit les anecdotes a la classe, algunes han fet gracia, però algunes no :) jeje!!
    Toni nire a fer mes coses que em sapiga, perque algunes no me les sé d'acord!
    dema te les ensenyo!!
    fins dema.

    ResponElimina
  2. Doncs Victòria quina gran falta que hi ha el teu comentari no es diu "alguns anècdotes" si de cas "algunes anècdotes" si poses plural (anècdotes) la primera paraula (alguns)també en plural (algunes). Ho entens! A i tambè anècdotes amb accent.

    ResponElimina