dimarts, 15 de febrer del 2011

PARTIDES SENZILLES

PARTIDES SENZILLES

PARTIDA NÚM. 1

Aquesta partida es va jugar al Campionat de París.

Guanyen les negres a la sisena jugada.
1.      d4, Cf6
2.      Cd2, e5
3.      d x e5, Cg4
4.      h3??, Ce3
5.   f x e3, ________
6.   _________ , _________


PARTIDA NÚM. 2

Aquesta partida es va jugar a Sant Vicenç dels Horts.

Guanyen les negres a la cinquena jugada.

1.      e4, e5
2.      Ac4, Ac5
Aquest inici de partida es diu obertura d’alfil.

3.      Dh5, Df6
4.      Ab3??, _________
5.      _________ , _________


PARTIDA NÚM. 3

Guanyen les blanques a la setena jugada.

  1. e4, e5
  2. Cf3, d6
Aquesta obertura es diu defensa de Philidor.

  1. Ac4, Ag4
  2. c3, Cc6
5.      Db3, A x f3??
6.      _________ , _________
7.      _________


PARTIDA NÚM. 4

Guanyen les blanques a la vuitena jugada.

1.      e4, e5
2.      Cf3, Cc6
3.      Ac4, Ac5
Aquesta manera d’obrir es diu obertura italiana.

4.      c3, Cf6
5.      d4, Ab6
6.      d x e5, C x e4
7.      Dd5!, C x f2??
8.      ________

13 comentaris:

  1. Toni en la partida 4 a la 6 jugada quan diu: d x e4 no tindria que ser d x e5. No se em sembla

    ResponElimina
  2. A per cert ho he fet entesos. M'encanten els escacs.La mes dificil de totes es la partida de la defensa de Philidor.

    ResponElimina
  3. Que divertit més i més escacs! Visca!
    Són molt divertits els escacs!
    Espero que pare no paris de fer escacs i tangram són uns jocs fantastics, brillants...
    Adéuuu amics!

    ResponElimina
  4. David segurament tu ya ho has fet, vritat?
    Jo si!Es vastant facil,divertit i entretingut...D'onç Toni ficaras més escacs?
    A mi m'encantes però avegades son vastant dificils.
    Aquet a sigut facilicim!
    Jo intentare fer "Mat de legal"!
    Dacord Toni!
    Si ficas més figures de tangram les fare,perque avegades cuan vinc del colegi,i acabo els deures (esclar)donç em poso a fer figures del tangram, algunes em costes, encanvi altres són més fácils!
    Acavare ara mateix de mirarme(repasarme)aixo de les partides ,i crec que fare el "mat de legal"
    Adéuu amics i amgues!
    Intenteu fer el "mat de legal" alguns ja l'han fet vritat? jo m'envaig a ferl-ho ara!
    adeu!

    ResponElimina
  5. Marc,tens tota la rao del món. A la partida 4 a la jugada número 6 hauria de ser :dxe5 en comptes de dxe4. Li he preguntat el meu pare i diu que és veritat que s'ha equivocat.
    Sareta doncs si, jo ja ho he fet "partides senzilles" és molt facilet i curtet. Ara jo farè "Mat legal", fa cara de ser curtet i entretingut (com que m'agraden tant els escacs i el tangram).
    Espero que el meu pare continuï posant més i més escacs i tangram que com sempre dic que són uns jocs molt entretinguts, fàcils, brillants, fantastics i fan pensar. A per cert jo ahir vaig anar a casa del meu amic el Pere Joan i ens vem jugar a escacs. Va ser molt amocionant una partida va guanyar ell i l'altra partida vaig guanyar jo(vem quedar empats). A casa jo faig figuretes de tangram inventades, m'agraden moltíssim els escacs i el tangram. Bé vaig per feina, suposo que si que es pot fer el "mat legal". Adééuuuu amiguets i amiguetes! No tingue mandra de fer tangram i escacs que són molt divertits i per últim cop : Adéuui !

    ResponElimina
  6. Toni en la primera partida en la jugada 5 si tiras la dama negra a h4 es escacimat mes rapit

    ResponElimina
  7. Toni la Laia m'ha preguntat que si aixo es per dilluns?
    La Laia no ho te ven clar.
    Respon!

    ResponElimina
  8. No, diu el meu pare que això no és per dilluns.

    ResponElimina
  9. Toni són molt senzilles.Ja ho diu el títol!!!!

    ResponElimina
  10. Hola nois i noies aixó és molt fàcil,i el meu tiet també ho ha fet i li sembla xulissim!!
    Adéu!!!!
    PD:La meva germana s'esta pensant de ser la seguidora número 40.
    Mar Bosch

    ResponElimina