dilluns, 21 de febrer del 2011

TANGRAM -02

-Quines d'aquestes figures són paral·lelograms? -pregunta el mestre als seus alumnes.
-Algunes -respon un alumne segur d'encertar la resposta.
-Però, quantes figures són algunes? -afegeix el mestre amb veu de poca paciència
-No gaires.
-I quantes són no gaires?
-Menys de set!
-I quantes són menys de set? -al mestre li comença a pujar la mosca al nas.
-Doncs són sis, cinc, quatre, tres, dos, una... o potser cap.


I si voleu que us diguem la veritat, ho va endevinar.

Ets capaç de saber quants paral·lograms hi ha?

I ets tan valent com per a construir tots aquests polígons?
I l'alumne ho va fer en menys de 360 segons.
Quants minuts són 360 segons?



19 comentaris:

  1. Toni el Tangram-02 és nou??
    tinc ganes de fer un altre cop tangram.
    son molt xules les figuresss

    ResponElimina
  2. Toni hi ha cromo de tangram aquesta vegada?
    Ami em donaras un hoi???

    ResponElimina
  3. TONI NO SE COM FER LA PREGUNTA QUE DIU QUANTS MINUTS SÓN 360 SEGONS.
    DEMA TU PREGUNTARE A L'HORA DEL PATI ABERA SI U ENTEC.
    FINS DEMA AMICS I AMIGUES.

    BONA NIT


    Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z !

    ResponElimina
  4. Toni me deixat el llibre de ralisio i enat a casa del marc pero no i era que faij!!!

    ResponElimina
  5. Jo ja ho he fet és molt divertit!
    Espero que no paris de posar escacs i tangram, si us plau? A les figures es tenen de posar el nom, oi? Jo he posat el nom. Suposo que també hi haura trofeu? Tinc ganes de fer les figuretes de tangram a l'escola, totes tenen un truquet que jo em sé i que utilitzaré a l'escola. Adéuu amiguets i amiguetes(la meva frase preferida)ue somieu amb moltissimes figuretes de tangram i que jugueu a escacs contra...Bobby Fisher, que us diu: -Els escacs són art! I vosaltres atrevits jugueu contra ell (esclar perdeu). Bobby Fisher és massa bo, però a tangram vosaltres guanyeu (perquè suposo que Bobby Fisher no en sap de tangram, o potser sí). A per cert tinc ganes de veure la pel·lícula: En busca de Bobby Fisher, vaig veure un tros però no tota la pel·lícula. Espero que ho sumieu! I per últim cop adéuuu amguets i amiguetes!

    ResponElimina
  6. Em sembla que també em sé el truc del David!

    P.D.:David vaig somiar tot això que dius, però vaig guanyar en totes dues coses!

    ResponElimina
  7. Ja estic del tangram.Ell que vui dir es que m'encanta el tangran,encara que sigui una mica dificil avegades.Ami em costa,avegades.
    El tangran cuan el vaig coneixer a segon em va caure bé!Perque era divertit,i entretingut.
    Les figures de tangram són com dibuixat coses pero no las dibuixem fem figures amb trsets de fusta o de plastic es un dibuix (divertit)i sembla que hu dibuixis.
    Jo no ho vaig somiaro com el Pera Joan!
    En serio que ho vas somiaro?
    Jo m'ho crec però....!
    Donc ara fare una partida amb el meu pare d'escacs.Despres nire a repasar les figures de tangram. Aquestes figures senblen : figures de Geometria.
    Adeuu amic i amigues !!

    ResponElimina
  8. toni les figures no em surten que faig

    ResponElimina
  9. Jo crec que tindries que demanar ajuda!

    ResponElimina
  10. Les figures són molt fàcils,Pol, tens de saber el truc. A per cert algú a somiat el meu somni, espero que sí! A la classe també ferem les figures amb 10 minuts perquè jo ja m'ha les he preparades! Hi han figures que tenen dos meneres de fer-les, jo farè les més faaciletes!
    Adéuuu amiguets i amiguetes que somieu amb... coses de tangram i escacs(estic massa cansat de fer un altre somni) uuuuuaaa! Bona nit!

    ResponElimina
  11. Hola a tots,
    les figuretes són molt faciletes. Jo crec, segona la meva opinió, que demà les aconseguiré fer totes en els 10 minuts. Jo no he somiat amb el teu somni, David. Se'm ha enganxat la cançoneta del cocodrilo come fa!!!Es mol divertida!!!!

    ResponElimina
  12. Toni hem podras portar un tangram dels teus esque tu enten molts....siusplou i si no plou també.Adéu a totsi a totes.

    PD:Toni escriuria més peró ja ho e intentat peró s'em borrava.fins demá

    ResponElimina