divendres, 30 de març del 2012

"YO CANTO"

Escolteu aquesta cançó. 
Canta només qui porta la primavera en el seu cor.
La primavera no és sols una estació de l'any, primavera és deixar-se inundar per la vida,
i la vida és sempre descloure els ulls per veure els altres.
¿Tu cantes quan et lleves, quan dius bon dia als pares,
quan parles amb els companys, quan agafes el llapis per a fer una feina,
quan escoltes qui et demana ajut?


La niebla que se posa en la mañana,
la piedras de un camino en la colina,
el ave que se elevará,
el alba que nos llegará,
la nieve que se fundirá corriendo al mar,
inciertos pasos lentos de una niña,
los pasos de serenidad.

La mano que se extenderá,
la espera de felicidad por esto y por lo que vendrá.

Yo canto,
tranquilamente canto,
la voz en fiesta y canto.
La banda em fiesta y canto
corriendo al viento.

Canto.
La vida entera canto.
La primavera canto.
Rezando también canto.
Alguien me escuchará.
Quiero cantarle,
siempre cantarle.

El aroma del café en la cocina,
la casa que se llena de alegría,
 el ascensor que  no va,
el amor a mi ciudad,
la gente que sonreirá son de mi calle,
las ramas que se cruzan hacia el cielo,
un viejo que camina en solitario,
el verano que nos dejará,
el trigo que madurará,
la mano que lo acogerá por esto y por lo que será.

Yo canto,
tranquilamente canto,
la voz en fiesta y canto.
La banda em fiesta y canto
corriendo al viento.

Canto.
La vida entera canto.
La primavera canto.
Rezando también canto.
Alguien me escuchará.
Quiero cantarle,
siempre cantarle,
cantarle.

Tranquilamente.
La voz en fiesta y canto.
La vida entera y canto
corriendo al viento.

Canto.
Yo canto.
La vida entera canto.
Yo canto,
alguien me escuchará.
Alguien me escuchará.
Alguien me escuchará.

Laura Pausini

9 comentaris:

  1. Yo tambe cantooooooooooooooooo!¡!¡!¡!
    Toni que divertit quan el gos resa; m'ha agradat aquesta canço.Perque, cantoooooooooooooooo.
    Adew amics.
    PD: Fiqueu la canço de la Laura...; i m'escoltareu cantar.
    A que canto bè.
    ehh

    ResponElimina
  2. mancanta la canso pero no m'agrada com canta la noia

    ResponElimina
  3. Victòria, s'acaba el curs...31 de març del 2012, a les 22:11

    M'agrada molt el nou fons!

    ResponElimina
  4. Toni ho has cambiat perque es primavera oy

    ResponElimina
  5. Mireia ha dit de sise B1 d’abril del 2012, a les 17:27

    Toni, has cambiat el fons; m'agradava més l'altre no es per res.
    adew.
    Ja no tinc deures que bè!¡!¡!¡!

    ResponElimina
  6. Toni m'agrada aquest fons nou!

    ResponElimina
  7. David ( no m'agrada grens aquest fons! Canvia'l si et plau! No m'agrada gens! Hi ha massa verd! Qui està amb mi? Em sembla que ningú, oi? Prefereixo fotos de camps de flors i de roselles, cireres, maduixes. Ai, s'em fa la boca aigua quan penso en maduixes amb nata! ) perdoneu per tot el rollo: David ha dit:2 d’abril del 2012, a les 17:47

    Quin fons més lleig. No m'agrada gens. És molt lleig. No m'agrada! La cançó....no és massa bonica. Mira que us dic, prefereixo cançó de Mahalta.

    ResponElimina