dilluns, 13 de febrer del 2012

COMPETÈNCIA LINGÜÍSTICA-01

LLENGUA CATALANA

Aquestes són unes proves que es van passar el curs 2008/2009. Imprimeix el document i contesta'l. T'imagines fer l'examen a casa?

-Papa, no entenc la número tres.
-Mama, marco la "a" o la "c"?
-Al diccionari no surt aquesta paraula!
-Truco al 012, el telèfon d'atenció ciutadana?


Au, som-hi! No t'espantis. A poc a poc i bona lletra. Ah, i sol solet o sola soleta, és a dir, sense ajuda.
Bona lectura. I recorda que tens a les mans un talismà: el teu llapis.
 

16 comentaris:

  1. Toni, això ho farem? Es que no se si fer-lo.

    ResponElimina
  2. Toni sóc el Pol i no m'he trencat res a sigut nomès el cop a Mar ho has escoltat em espero que estuigius contenta .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pol, estem tots molt contents que encara estigues sencer. Ja saps que estudiem fraccions i les fraccions són nombres fracturats, és a dir, trencats; és per això que ens alegrem que tu no siguis avui "una fracció".
      Bona nit i bona hora.

      Elimina
  3. Toni aixó este que fer ?

    ResponElimina
    Respostes
    1. A classe ho explicarem. Au, ara toca lectura.

      Elimina
    2. Toni jo hu fare per practicar per demà per les competències basiques repas. OK?¿?¿?¿?
      MIREIA

      Elimina
    3. És molt llarg em fa "pal" començar ,com diu el Francesc.

      PD:Feliç dia de Sant Valentí.

      Elimina
  4. Toni, a qui està dedicat?

    ResponElimina
  5. A ningú perquè li agafaria un "trauma".

    ResponElimina
  6. Toni no em deixa fer-ho.Help my please

    ResponElimina
  7. Toni podries haver possat unes quantes págines no tot de cop.
    Tenim que fer tot quin rollo.

    ResponElimina
  8. Toni es molt llarg i gastes molta tinta, jo ho imprimire en blanc i negra es pot???
    contesta siusplau!!

    ResponElimina
  9. Toni tinc,un problema...
    aquesta semana es la dels dossiers i els dossiers de català de matemàtiques els tens tu..
    per què jo no els tinc
    contesta!! siusplauu

    ResponElimina