dimarts, 14 de febrer del 2012

MAITE ZAITUT

A tots els alumnes de sisè
que enguany diran adéu al Col·legi Sant Vicenç
i també per a la Teresa, la meva filla, que sempre em suggereix bones idees.


 T'ESTIMO MOLT

"Com aprofitar els quatre dies de la vida? Com dotar-los de significat? Estimant. El temps viscut en el qual no s'ha estimat és temps perdut per sempre."
Francesc Torralba, Jesucrist 2.0, Ed. Pòrtic

Tot seguit us proposem escoltar una cançó molt especial "Maite Zaitut" (T'estimo molt). És una cançó del grup de pallassos basc Pirritx Eta Porrotx. Cançó que ha alegrat milers d'infants de diversos països.
La versió catalana és interpretada pel grup Lax'n'Busto.

MAITE ZAITUT


  • Quin vers de la cançó correspon a la primera imatge de Montserrat?
  • Quin fruit mostra la pantalla quan es canta la frase "si estàs amb mi desapareix tot el que és trist"?
  • Quina fotografia es visualitza quan es canta "el cos m'està tremolant"?
  • Quan es veu "una rosella", quina lletra surt?
  • Quins animals mamífers apareixen en el video?

I ara escolteu-la en la versió original.

10 comentaris:

  1. Toni, aquesta pàgina té tota la pinta d'estar bé.

    Mar

    ResponElimina
  2. Ja ho entenc, esque quan has arrivat a la classe i has dit això pensaba que parlaves amb xino. hahahahaha!

    ResponElimina
  3. Mite Zaitut a tots!!

    Oriol

    ResponElimina
  4. Perdo m'he menjat una A "sorry!" ara o corretgeixo

    MAITE ZAITUT A TOTS

    ORIOL!

    ResponElimina
  5. Toni estic desesperada no tinc el llibre de matematiques i no puc fer els deures que faig?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquil·la, fes aquestes operacions que et regalo:
      2,45 + 678 + 45,7 =
      36,8 + 54 + 5,08 =
      0,456 + 4,56 + 45,6 =
      3,7 + 37 + 0,37 =

      I que et recuperis ben aviat!

      Elimina
  6. Gracies Toni ara les baig ha fer.I dema ja podere anar a classe.

    ResponElimina
  7. Molt bonic tot això. M'encanta aquesta página perque es daquelles págines,que enque encara que has de fer alguns exercicis, els fas contents i amb amor. MAITE ZAITUT:D
    Os estimu molt a tots, adeu!!

    ResponElimina
  8. hola que aborrit ningu parla en aquesta pagina

    ResponElimina